Considerations To Know About درب اتوماتیک

Wiki Article

در سال های اخیر با پیشرفت فناوری، روند رو به گسترش ساخت ابزارآلات در راستای رفاه مردم افزایش یافته است.

عملکرد موتور درب برقی ساده است. یک شافت ورودی که یک سوراخ است، برای تماس با یک تاج دندانه‌دار می‌چرخد ​​و این، در هر چرخش شافت، یک دندان را از تاج جلو می‌برد.

جک زیرسقفی یکی از مدرن ترین جک های برقی می باشد که از نظر کیفیت و زیبایی گزینه مناسبی برای درب پارکینگ به حساب می آید.

اگر کرکره برقی به درستی نصب شود، مانع ورود افراد غیرمجاز به داخل ساختمان می شود.

برای خرید جک پارکینگ اتوماتیک معیار های زیادی وجود دارد می توانیم با خوان مقاله نکات خرید قبل از خریدن جک پارکینگی انتخاب مناسب با بودجه و ساختمان خود را داشته باشید جک پارکینگی توانا ماشین یکی از بهترین برند های بازار و جزو پرفروش ترین جک ها پارکینگی می باشد در ادامه به مشخصات آن می پردازیم .

جک ریلی پارکینگی در مکان هایی با فضای محدود قابل استفاده است. شامل دو ریل در بالا و پایین چارچوب درب است و برخلاف سایر درب های پارکینگ که از کنار چارچوب باز و بسته می شوند، این نوع درب با قدرت و به صورت افقی بالا و پایین حرکت می کند.

برخلاف درب های اتوماتیک آتی در سایر درها، وزن کمی دارند و از این رو کار با آن آسان هست.

مانند هر فناوری، قیمت از زمان ارائه اولیه و با ارائه نوع ارزش موردنظر، به میزان قابل‌توجهی کاهش‌یافته است.

جک هیدرولیک : این مدل جک مناسب ساختمان هایی با تردد بالا و درب آهنی می باشد با فشار روغن کار می کند و نسبت به جک الکترومکانیکی قیمت بالایی دارد.

درب اتوماتیک یک درب پیشرفته و به روز می باشد که با استفاده از ریموت های کنترل کننده و همچنین حسگرهای حرکتی که بر روی آن نصب می گردد این قابلیت را خواهد داشت که بدون دخالت دست انسان باز و بسته شود. درب اتوماتیک این قابلیت را دارد تا در جهات مختلف حرکت کرده و در مدل های متنوع به بازار عرضه می گردد.

اگر درب ساختمان در وضعیت نامناسبی قرار دارد، باید به‌درستی سرویس و تعمیر شود یا به طور کامل تعویض شود.

درب کرکره ای پارکینگ ، سوله ، مغازه ، پنجره ، فروشگاه ، کارگاه و کارخانه از قطعات یکسانی تشکیل شده‌اند، فقط از لحاظ سایز و ظرفیت با هم متفاوت هستند. برخی اجزاء یا کامپوننت‌ها اجبار هستند و تعدادی از آنها اختیاری هستند.

کرکره برقی پلی کربنات که به کرکره شفاف نیز معروف است در مجتمع های تجاری استفاده می شود.

این محصول برای مغازه‌های میوه فروشی بسیار استفاده می‌کنند.

Report this wiki page